Przeskocz do treści

Wakacje 2021

Nie samą pracą żyje człowiek. Tym bardziej, gdy nasze koleżanki i nasi koledzy są na urlopie. Wykorzystaliśmy ten czas, by nauczyć się w jaki sposób ciekawie spędzić czas wolny. Na przykład na „łonie natury” u Pani Krysi w Ziołowej Dolinie. Jak zwykle z ogromną życzliwością i ogromnym sercem przyjęła nas w tym wyjątkowym miejscu. Było i coś dla ciała i coś dla ducha.

Kolejna wakacyjna wyprawa tym razem do Gietrzwałdu. Poznajemy wyjątkowe miejsca naszej okolicy. A po drodze przystanek u Minipol Bar & Catering Łupstych. Dziękujemy Pani Eli za miłe przyjęcie, smaczną pizzę i pyszne drożdżówki.

Teraz Frombork nie ma już przed nami tajemnic. Podczas wycieczki poznaliśmy kolejne piękne miejsce w naszym regionie. Nawet upał nie przeszkodził nam wejść na wieżę i zobaczyć wszystko z góry. Było fantastycznie.

Jak co roku odwiedziliśmy Lawendowe Pole. O tej porze roku to najbardziej fioletowe i pachnące miejsce.

Zdecydowaliśmy się także na dalszą wycieczkę. Pojechaliśmy pociągiem i zwiedziliśmy stolicę Wielkopolski – Poznań. Spacerowaliśmy ulicami Starego Miasta, zwiedziliśmy Muzeum Narodowe w Poznaniu, a co najsmaczniejsze – zrobiliśmy Rogale Świętomarcińskie. Mniam, mniam.

Była także kolejna wizyta w Schronisku dla Zwierząt w Tomarynach. To bardzo przyjazne miejsce dla czworonogów, choć nic nie zastąpi relacji pies i jego pan. Spacer z pieskiem o imieniu Denzel – niezapomniany.

Na wycieczce w Gryźlinach odwiedziliśmy lotnisko. Nie każdy wie, że ma tam swoją siedzibę Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. Następnie zatrzymaliśmy się w Zajeździe Gryźlińskim i rozkoszowaliśmy się smakiem najlepszego placka gryźlińskiego. Rewelacja.

Oczywiście wcale nie musimy wyjeżdżać z Olsztyna, by nauczyć się aktywnego spędzania czasu. W naszym mieście możemy obcować z przyrodą np. w Ptaszarni, Papugarni, nad jeziorami czy w miejskich parkach. Podziwiać sztukę na licznych wystawach i poznawać historię Stolicy Warmii i Mazur.

Tak spędzaliśmy wakacje w Warsztacie Terapii Zajęciowej. A jak Wy je spędzaliście? Wysyłajcie zdjęcia na naszego facebooka.